saknar =(

det känns som jag varit borta en evighet. Jag har det ASBRA här i Tyskland verkligen.. I början tog jag mig hjälp av engelskan hela tiden, men nu pratar jag mest bara tyska. Väldigt duktig tycker jag!

Men jag saknar ihjäl mig och det känns bra att jag åker hem 4 dagar under påsken. Även fast alla får förstå att jag inte kommer ha tid eller ork att hitta på saker hela tiden, och träffa alla hela tiden. Saknar min familj jättemycket och mina vänner med såklart, fast familjen är ju ändå något jag inte varit ifrån så länge förr så dom saknar jag allra mest. Tänker fira påsken med min familj, ser fram emot det!
Sen kommer jag träffa mina kära vänner som jag också saknar himla mycket! Festa med vänner, träffa syskonen, pappi, mammi, och packa vårkläder!

för det är ju vår idag!=D och det har åskat! uusch! =(
men huvudsaken är att jag slipper mössa, vantar och tjocka kläder. MOHAHA




Kommentarer
Postat av: ida

härligt! Jag gick faktiskt utan vantar idag, och svettades lite i vinterjackan, hoppas vi också får vår snart!!

2010-03-02 @ 23:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0