jag har ätit döner idag, GOTT

första mars kunde inte börjat bättre. Jag har gått med uppknäppt jacka hela dagen, och snön är borta! jag har köpt vårskor och magtröjor. VÅREN ÄR HÄR OCH NU FÅR DET FAN INTE KOMMA MER SNÖ!=D

(såg i jessicas blogg att det varit snöstorm i eskilstuna idag. så därför tänkte jag retas lite, mohaha!)



idag har jag varit på stan med andreas och lisa.. jag har shoppat skor, underkläder, tshirt, smink, paraply(kiel är regnigt), och raggsockor(kallt golv i mitt rum).
meningen var att jag skulle köpa träningskläder, men det får bli imorgon. Behöver hela faderittan... skor, byxor, sportbh och sportlinne. tur att det mesta är billigare här än i sverige.

om 2,5 vecka har jag grammatikprov, och om 4 veckor är det bara 2 dagar kvar tills jag åker hem till Eskilstuna=D

puss


Kommentarer
Postat av: ida

4 veckor?? kommer du hem tidigare?

2010-03-01 @ 20:49:28
Postat av: linda

jag kommer hem i fyra dagar för att fira påsk =D

2010-03-01 @ 23:39:56
Postat av: ida

kul:D

2010-03-02 @ 12:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0