HURRA HURRA

idag äre Andreas födelsedag. och eftersom jag och lisa är så bra människor så ska vi ner till stan nu (en timme innan vår lektion börjar!) och köpa bakelse (hoppas det finns, annars får det bli en italienare (supergoda mackor från günther)) med brinnande ljus i.

Han fyller 20 och här i tyskland är ju 20 ingen speciell ålder.. så därför ska vi göra det extra speciellt för den lilla norrländska älgmördaren!

Juste har glömt att ladda upp bilder från senaste festen. Inga bilder jag minns (med andra ord var jag rätt tankad!)




Inte så roliga bilder kanske, men det duger i Kiel!

Nu ska jag springa till bussen,
pusspuss


Kommentarer
Postat av: ida

hamna inte i nåt trubbel där borta bara;)Riktigt fin vårkjol!!

2010-03-04 @ 18:12:16
Postat av: Anonym

nejdå, det lovar jag att inte göra!=)



tycker du, tack vad glad jag blir!

2010-03-07 @ 19:38:42
Postat av: mmooasflicka

hahah vad sjungde ni för låt ? ;)

2011-03-29 @ 11:58:31
URL: http://mmooasflicka.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0