sjukhusbesök och jobb som semestervikarie!

Idag har det varit en jobbig dag. Gick till skolan trots att jag hade ont i magen, och under dagen blev det bara värre. Tog en ipren men den hjälpte inte, gick och åt men det hjälpte inte heller utan det gjorde smärtan bara ännu värre.

Lisa tvingade mig att åka upp till sjukhuset, så det gjorde vi. Blev bra bemött av personalen där, har faktiskt aldrig blivit så bra bemött på ett sjukhus tidigare.
Tog blodprov och gud vad jag hatar det. Kramade nästan sönder Lisas hand!
Fick ha nålen kvar i mig i 2 timmar, och jag höll på att dö varje gång jag kollade på min vänster arm.

Fick även göra ultraljud! Sjukt kallt var det, och minst sagt obekvämt. Men glad över att jag ser lika bra ut inuti magen som utanpå, heh.
Hade en infektion som jag fick medicin mot och "luft i magen".. menade han gaser?
haha

skönt att veta vad som var fel.

Nu när jag kom hem var jag väldigt trött och lite nere, men blev genast glad när jag öppnade mitt mail och såg att jag får jobba som semestervikarie inom äldrevården även denna sommar!=D

puss

Kommentarer
Postat av: Jessica

Grattis till sommarjobbet!! =)

2010-02-26 @ 20:06:06
Postat av: linda

taack så mycket =)

2010-02-26 @ 20:56:10
Postat av: Frida

Grattis till jobbet min älskade :D

2010-02-27 @ 00:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0