snön töar bort!

idag saknar jag er hemma i sverige lite extra mycket!

får se om det blir hemmakväll med true blood/good bye lenin. Eller om jag orkar ta mig ner till stan för mat/utgång med dom andra!
som ni vet brukar jag ju alltid vilja vara hemma och ta det lugnt, men det brukar ändå sluta med att jag drar ut ändå..

Frida, om du inte kommit på vad det betyder så är det "Något sött från hjärtat"..

Har inte så mycket att berätta egentligen. Jag har träffat fina människor härnere som jag trivs med..! kompisar är nog bland det viktigaste för att trivas i ett nytt land.

 ich habe meine tage (mens), så det är därför jag är lite nere idag=(

ha en bra helg!
puss




Kommentarer
Postat av: Frida

Jag hade inte listat ut det. Men chokladen är uppäten, mums :D

<3

2010-02-20 @ 11:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0