mitt rum kan inte lukta gott nu...

idag har jag klämt ut fisar som bara den, och jag har inte ont i magen längre. HAHA!

tur det för ikväll är jag bjuden på födelsedagsfest hos en amerikansk tjej som heter Natalie.. träffade henne förra helgen så det ska bli kul att träffa henne igen.



Nu om en timme ska jag träffa Kristin (som även hon är en veckas färsking i min tysklandsvänskapskrets), vi ska köpa en present till Natalie. Vi vet inte vad men jag slår vad om att vi hittar nåt "sjukt" som Kristin så fint uttryckte sig.

ska även träffa lisa ikväll! Och säkert fler från min klass.. Så himla skönt att vi är 10 svenskar i klassen som jag kan prata normalt med utan att säga fel.
Om två veckor har vi grammatiktenta och jag är inte alls förberedd för det. Det blir plugg från och med i morgon och två veckor frammåt.. måste ju klara detta!

idag ska jag shoppa träningskläder+träningsskor, strumpbyxor, svart topp och ny foundation. Hittar säkert något mer fint =)
ska även byta en kjol som jag köpte igår utan att testa. Behöver en storlek mindre, visst blir man glad när man ska byta till något mindre och inte större?!

puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0