imorgon är det första mars :)

gårkvällen började med sällskap av paulina, lisa och andreas. drack 1,80euros vin och 6euros jägermeister.. DET ER BILLIGT BILLIGT!
sedan drog vi till lilla irländska puben och där träffade vi mycket trevligt folk, bland annat Kristin och Natalie som är två dödssköna partypinglor!
på vägen hem vid 5tiden träffade jag på en tysk/rysk kille som verkligen inte gillade svenska tjejer.. han har besökt sverige och tycker att svenska tjejer är riktigt arroganta. Kanske sant?
iaf diggade han mig och fick mitt nummer :) kul att knyta kontakter i Kiel!

jag ska ta min medicin på morgon och kväll, men igår kväll glömde jag så tog tabletten direkt när jag kom hem vid halvsextiden imorse. och nu har jag glömt igen, så tar min "morgontablett" nu. Hoppas verkligen inte att jag förstört detta nu.

aufwiedersehen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0