första jobbdagen avklarad

då var första dagen på jobbet avklarad! Jobbade bara halvdag idag.. sex timmar.
grymt kul var det att jobba på riktigt igen! har saknat det.. men jag kan tänka mig att jag snart kommer att tycka att det är lika jobbigt som alla andra som jobbar där!

igår var jag på cirkus med elina. Clownen tog självklart upp mig av alla människor (hundratals) på scenen! Han tog även upp en kille samtidigt som skulle springa sådär fånigt "kärleksfullt" mot mig och sedan sätta sig så som man gör när man friar. Sen skulle jag springa på samma sätt mot honom, och sätta mig i hans knä. Så som dom springer i hollywood-filmer ni vet.. hahahhaha!! det var grymt kul. Publiken skrattade och jag kände mig rejält uttittad sen under hela föreställningen, och även efter föreställningen.
 Och elina har nog aldrig skrattat så mycket!
dessutom fick jag ju en påse bilar. roligt roligt

nu ska jag kolla klart på oprah och sen duscha!

puss


Kommentarer
Postat av: ida

haha linda, hade jag velat sett ;D

2009-06-02 @ 19:17:19
URL: http://idamajasofia.blogg.se/
Postat av: Findus

Skojar du med mig?! :D

Exakt vad Anna blev, uppdragen på scen av clownen! Han lyckades i alla fall ta de bästa tjejerna man kunde :D

<3

(kommer till eskilstuna på tisdag, den 9 juni)

2009-06-02 @ 22:10:55
Postat av: linda

frida: haha jag vet! såg det på hennes bilddagbok!

haha han tog väl upp dom snyggaste iallafall ;)



<333 till er båda =)

2009-06-02 @ 22:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0