helgen

den här helgen har jag haft väldigt skoj! Blivit lite mycket festande och shoppande =)

I fredags skippade jag skolan... gick på stan med Jannika en stund, hittade tillräckligt mycket kläder för att mina pengar skulle minska rejält :/ som vanligt=) Efter stan åkte vi hem för att göra oss i ordning. Sen åkte jag, Jannika, Patrik, Erik och Ralle till Torshälla eftersom det var fest där. Inte så mycket folk där men vi hade trevligt ändå =) Gick upp till vikingaspelen en stund också.. kom hem vid fyra, så jag var lagom trött när jag dagen efter skulle träffa Mirja på stan.

Vi gick runt och letade efter en bra 18 årspresent till Jannika, hon fyller ju på fredag! =) När vi var klara med det gick vi till Raw och kollade lite på bilutställningen där och drack en cider.. glassa lite i det fina vädret=)

Sedan åkte vi hem för att i ordning oss för utgång. Hade lite problem med att få tag i nåt att dricka... systemet stängde visst 3 på lördagar och inte 4 som vi trodde.. fick till slut tag på en kompis till Kim som hade 8 öl att ge bort, mot tre pussar :/ Så jag åkte dit för att pussa honom i utbyte mot 8 öl =) kändes lite jobbigt men vad gör man inte.. 8 stora öl liksom! :P behövde bara pussa honom en gång=) Billig fylla!

När vi var klara med allt möttes vi hemma hos Mirja =) Nellie var så jättesöt! men hon såg lite rädd ut..eller rättare sagt förskräckt ut.. Jag är inte så bra med barn.. vet inte hur jag ska bete mig liksom =)

Efter att vi varit hos Mirja ett tag gick vi ner till mcdonalds och köpte två hamburgare var =) sedan gick vi och satt oss på strömsholmen och drack lite i väntan på att Johanna skulle dyka upp=) Vid 22.00 började vi bege oss mot Raw.. där var det lite segt i början men mot slutet hade jag askul! Lärde några stycken att dansa bugg.. vilket inte gick så bra eftersom jag själv suger på det.. Träffade en helskön kille som bjöd mig på dricka iallafall =) asbra eftersom jag själv är rätt pank just nu och han hade bil att skjutsa hem oss med =) väldans trevliga uppsalapojkar! Åkte till målet för att dom skulle få käka lite sen skjutsade dom hem mig..

"Du är den mest störiga och samtidigt roliga personen jag någonsin träffat!", ska jag ta den som en komplimang eller? tacksam för svar =)

Kommentarer
Postat av: Mirja

Haha han tyckte du var riktigt härlig ju :) Ta det som en komplimang. Jag har hans nummer förresten ;)

2007-06-03 @ 20:06:10
Postat av: Linda

då gör jag det =) undrar om alla tycker att jag är störig :O antagligen

2007-06-03 @ 21:44:39
URL: http://limali.blogg.se
Postat av: Anonym

ja det ska du göra!

2007-06-04 @ 20:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0